Σάββατο, Απριλίου 08, 2017

Ίντα κάμετε μωρέ κοπέλια;

Μου λείψατε μωρέ κοπέλια ! Μα τι νέκρα κυκλοφορεί εδώ δα ! Οι μόνοι που με επισκέπτονται ,αν πατησω τις στατιστικές είναι από πορνοσάιτ! Αυτοί μου ξαραχνιάζουν το μπλογκοσπιτάκι μου,να΄ναι καλά !

Χρόνο δεν έχω καθόλου ,ειδικά τωρα στις διακοπές ! Ψήνω κάτι κουλούρια ( ο θεός να τα κάνει)και είπα να δώσω το στίγμα μου κι εγώ!


Τα καλά του αναπληρωτή τα ξέρετε !


Μάλλον δεν τα ξέρετε γιατί οι περισσότεροι συχτυρίζουν τη δουλειά τους και αναρτούν στο ίντερνετ πόσο υποφέρουν και τι δύσκολα περνούν και πως αισθάνονται νομάδες και πως το ένα και το άλλο!
Και να κάτι επιστολές προς υπουργείο ,που δεν ντρέπονται να χωρίζουν οικογένειες και που τους στέλνουν στα ερημονήσια και στις βουνοκορφές και αν ο άνθρωπος ειναι αχάριστος απαριθμεί τα προβλήματα σαν νερό που κυλά!

Ναι ,είναι δύσκολα ,αλλά δεν σε βρήκε και το τέλος του κόσμου! Και θα πω και αυτό που σκέφτεται η πλειοψηφία ,ειδικά στις μέρες μας : ''ας μην πήγαινες ή ας μην το δήλωνες''!
Γιατί μας στέλνουν όπου δηλώνουμε !
''Μα έχω ανάγκη και δηλώνω τα κατσάβραχα '' σου απαντούν .
'' Ωραία ,έχεις ανάγκη ,βρήκες δουλειά που σου επιτρέπει να ζήσεις αξιοπρεπώς ,μην γκρινιάζεις λες και σε στείλαμε στα κάτεργα της Σιβηρίας'' !

Αυτή είναι η άποψή μου για το θέμα . Σίγουρα υπάρχουν αντιρρήσεις και εκδοχές που εμένα δεν με αγγίζουν .Ναι ,να αλλάξει αυτό το εξωφρενικό σύστημα που ισχύει τώρα ( δεν βλέπω όμως και έναν κοινό αγώνα απο τη μεριά μας) ,αλλά απο τη στιγμή που δέχεσαι να πας ,σταμάτα τη μουρμούρα !

Ή άλλαξε δουλειά να ησυχάσουμε όλοι !

Από την εμπειρία μου και από το γιο μου στο Λύκειο , από εμένα σαν αναπληρωτρια σε Γυμνάσια και Λύκεια ,από συζητησεις με φιλες καθηγήτριες ,ένα θα σας πω :

Δουλειά στη Μέση εκπαίδευση δεν γίνεται από κανέναν !
Ένας στους δέκα δουλεύει πραγματικά στα σχολεία ! Οι υπόλοιποι δεν τους καίγεται καρφάκι ,κωλοβαράνε κοινώς ,ασύστολα και απροκάλυπτα και σώζονται μόνο τα παιδιά που πάνε φροντιστήριο ,ειδικά στο Λύκειο! Λέμε τα απολύτως απαραίτητα ,να βγει η ύλη και αυτό ήταν όλο!
Έχουν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί ψυχολογικά προβλήματα ,που τις περισσότερες φορές καλύπτονται απο τις διευθύνσεις και τα σχολεία είναι ένα μπάχαλο !
Απαράδεκτο είναι και το σύστημα του Λυκείου ! Όποιος έχει παιδί στο Λύκειο ξέρει πως χάνει 3 χρόνια από τη ζωή του!

Για εμένα είναι απαραίτητη η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ,αλλά το ποιος θα τους αξιολογεί ειναι τεράστιο θέμα! Δεν ξέρω πώς γινεται ακριβώς στο εξωτερικό ,αλλά το συντομότερο πρέπει να εφαρμοστεί και στη χώρα μας!
Δεν δουλεύει κανένας, σας το υπογράφω , οι γονείς τρέχουν με την κρίση και δεν ελέγχουν τι γίνεται στα σχολεία...οι περισσότεροι δεν έχουν και τη γνώση να το εξακριβώσουν.

Δεν θα κουράσω με λεπτομέρειες ,υπάρχουν εξαιρέσεις ,αλλά ουτε με προβολέα δεν τις βρίσκεις πια!

Μου αρέσει πολύ η δουλειά μου ,η επαφή με τους εφήβους και τα καταφέρνω καλά , δεδομένου πως άλλοι συνάδελφοι με ρωτάνε τι τους κάνω και με θέλουν τα παιδιά! 
Μου αρέσει , τρελά όμως ,που είμαι αναπληρώτρια και γυρίζω την Ελλάδα,γνωρίζω κόσμο και κοσμάκη ,ήθη και έθιμα του κάθε τόπου .Αν δεν είχα τα παιδιά μικρά θα ήμουν τρισευτυχισμένη με αυτή τη δουλειά .Δυστυχώς είναι εξαντλητικό γι'αυτά και είναι βασικό για την ανάπτυξή τους και εκπαίδευσή τους η σταθερότητα. 
Φέτος πήρα την απόφαση , μετά πόνου καρδιάς ,να σταματήσω να δηλώνω εκτός του νομού μου και γενικά να μην ξαναδουλέψω αυτό που σπούδασα ...συζητάω να ξεκινήσω του χρόνου κάτι άλλο ,μαζί με τον δρακούλη !Δικηγόροι ετοιμαστε τα χαρτια του διαζυγίου ,θα σκοτωθούμε σίγουρα!

Και όλα τα παραπάνω για να σας πω πόσο τυχερή είμαι που με τα καλά του επαγγέλματος ,βρέθηκα στην Κρήτη ,έναν πανέμορφο τόπο και τόσο φιλόξενους ανθρωπους, που έχω μείνει άναυδη!

Συναντήθηκα και με την διαδικτυακή φιλενάδα ,που από παλιά με είχε γεμίσει δωράκια μέσω ταχυδρομείου ,αλλά τωρα μού τα έδωσε αυτοπροσώπως!


Συναντήθηκα με την γλυκύτατη Ρούλα ,τη Σμαραγδένια μας!
Λίγο χάλια η φωτο ,γιατί μας την έβγαλαν τα παιδιά ,αλλά τι πειράζει ;
 Ρούλα ξετρελάθηκα με το καπάκι και το περιεχόμενο φυσικά!

Το βιβλίο σου το διάβαζα μέχρι τη μία τα μεσάνυχτα στο πλοίο ,έκλεισαν τα φώτα και το άφησα! Με έσωσες γιατί βαριέμαι φοβερά με το πλοίο.... το κασκόλ υπέροχο ,μέχρι και τον καφέ με κέρασε η πονήρω !Δεν την πήρα είδηση ,γιατί μιλούσα και με την κόρη της! ( Εγώ με άδεια χέρια...ντροπή μεγάλη)
Εμείς εδώ λέμε πως '' δεν χρειάζεται να μάθεις την κόρη ,αν γνωρίζεις τη μάνα της'' ,οπότε περιττό να πω και για την Χριστίνα!
Μου έφυγε όλη η κούραση με αυτήν την συνάντηση ,λες και γνωριζόμασταν χρόνια! Ήταν να έρθει και η Ματίνα που μου είχε τάξει σοκολατόπιτα (έλεος ) ,αλλά τη μάτιασα ,αρρώστησε και έχασα τη σοκολατόπιτα....ε ,τη Ματίνα ήθελα να πω!
Δεν χάθηκε ο κόσμος ! Φεύγω εγώ από την Κρήτη ; Χάνει τη σοκολατόπιτα η Νάσια ;
Όχιιιιιιιιιι ,θα βρεθούμε και με αυτήν!
Πώς να γκρινιάξω εγώ μετά που δουλεύω αναπληρώτρια; 

Ενώ τωρα που γύρισα σπίτι ..... ουτε στην έρημο Σαχάρα τέτοια σκόνη! Ο δρακούλης έκανε όσα βλέπει η πεθερά ,γέρασε κιόλας ,δεν καλοβλέπει ,καταλαβαίνετε τι ζω!

Καλό Πάσχα σε όλους!

Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

Δεν υπάρχουν σχόλια: